Stiftelsen Borgen Barnehage Mix klasse

Primær draktfarge: Rød
Leder: Bård Løkken
Sølvmedalje for andreplassen i Sluttspill B
2. flest scorede mål per kamp blant alle lag (5.4 stk)
2. flest scorede mål blant alle lag (27 stk)
Stiftelsen Borgen Barnehage var en av 13 organisationer fra Norge som hadde lag som spilte under Faaberg Barnehage NM 2019. De deltok med et lag i Mix klasse.

Foruten Stiftelsen Borgen Barnehage spilte också 11 andre lag i Mix klasse. De var delt opp i 3 ulike grupper, hvorav Stiftelsen Borgen Barnehage begynte i Pulje A sammen med Baklia Stall & Gårdsbarnehage, Davinas og Brekkåsen Idrettsbarnehage.

Stiftelsen Borgen Barnehage tok seg videre til Sluttspill B etter å ha havnet på 3:e plass i Pulje A. Vel i sluttspillet tok de seg hele veien til finalen, men tapte den mot Lillehammer idrettsbarnehage med 1-9. Stiftelsen Borgen Barnehage kom alltså på andre plass i Mix klasse Sluttspill B under Faaberg Barnehage NM 2019.

Stiftelsen Borgen Barnehage kommer fra Moelv som ligger omtrent 29 km fra Fåberg, der Faaberg Barnehage NM spilles. Fra område omkring Moelv kommer også fem andre organisationer (Marihøna Gårds- og friluftsbarnehage AS, Livensveen gårdsbarnehage, Øverkvern FUS barnehage, Lillehammer idrettsbarnehage og Lundgaardsløkka Barnehage) som kommer til å delta i Faaberg Barnehage NM 2019.

Hilsener til Stiftelsen Borgen Barnehage