Stiftelsen Borgen Barnehage Mix klasse

Hjemmebane trøje: Rød
Leder: Bård Løkken
Silver medal! Reached second place in Sluttspill B
2:nd highest average goal count per game among all teams (5.4)
2:nd highest goal count among all the teams (27)
Stiftelsen Borgen Barnehage var en af 13 klubber fra Norge, som havde hold, der spillede under Faaberg Barnehage NM 2019. De deltog med et hold i Mix klasse.

Foruden Stiftelsen Borgen Barnehage spillede også 11 andre hold i Mix klasse. De var inddelt i 3 forskellige puljer, hvoraf Stiftelsen Borgen Barnehage begyndte i Pulje A sammen med Baklia Stall & Gårdsbarnehage, Davinas og Brekkåsen Idrettsbarnehage.

Stiftelsen Borgen Barnehage gik videre til Sluttspill B, efter at de var kommet 3.pladsen i Pulje A. Herefter gik de hele vejen i slutspillet til finalen, men tabte den mod Lillehammer idrettsbarnehage med 1-9. Stiftelsen Borgen Barnehage blev altså toer i Mix klasse Sluttspill B under Faaberg Barnehage NM 2019.

Stiftelsen Borgen Barnehage kommer fra Moelv, som ligger ca 29 km fra Fåberg, hvor Faaberg Barnehage NM spilles. Fra området omkring Moelv kommer også fem andre klubber (Marihøna Gårds- og friluftsbarnehage AS, Livensveen gårdsbarnehage, Øverkvern FUS barnehage, Lillehammer idrettsbarnehage og Lundgaardsløkka Barnehage), som skal deltage i Faaberg Barnehage NM 2019.

Skriv en besked til Stiftelsen Borgen Barnehage