Davinas Mix klasse

Kontakt person: Christian Talén
Hjemmebane trøje: Hvid
Leder: Lasse Paulsen Steinsvåg
Davinas var en af 13 klubber fra Norge, som havde hold, der spillede under Faaberg Barnehage NM 2019. De deltog med et hold i Mix klasse.

Foruden Davinas spillede også 11 andre hold i Mix klasse. De var inddelt i 3 forskellige puljer, hvoraf Davinas begyndte i Pulje A sammen med Baklia Stall & Gårdsbarnehage, Stiftelsen Borgen Barnehage og Brekkåsen Idrettsbarnehage.

Davinas gik videre til Sluttspill B, efter at de var kommet på 4. pladsen i Pulje A. Derefter gik de til Semifinal, men tabte den mod Lillehammer idrettsbarnehage med 0-11. I finalen slog Lillehammer idrettsbarnehage Stiftelsen Borgen Barnehage og vandt dermed hele Sluttspill B i Mix klasse.

Davinas kommer fra Oslo, som ligger ca 130 km fra Fåberg, hvor Faaberg Barnehage NM spilles. Fra området omkring Oslo kommer også to andre klubber (Villenga barnehage og Ulna barnehagene), som skal deltage i Faaberg Barnehage NM 2019.

Skriv en besked til Davinas