Villenga barnehage Mix klasse

Kontakt person: Geir Røkkum
Hjemmebane trøje: Rød
Leder: Geir Røkkum
Villenga barnehage var en af 13 klubber fra Norge, som havde hold, der spillede under Faaberg Barnehage NM 2019. De deltog med et hold i Mix klasse.

Foruden Villenga barnehage spillede også 11 andre hold i Mix klasse. De var inddelt i 3 forskellige puljer, hvoraf Villenga barnehage begyndte i Pulje B sammen med Ulna barnehagene, Marihøna Gårds- og friluftsbarnehage AS Gårds- og friluftsbarnehage og Lundgaardsløkka Barnehage.

Villenga barnehage gik videre til Sluttspill B, efter at de var kommet på 3. pladsen i Pulje B. Derefter gik de til 1/4 Final, men tabte den mod Davinas med 3-4. I finalen slog Lillehammer idrettsbarnehage Stiftelsen Borgen Barnehage og vandt dermed hele Sluttspill B i Mix klasse.

Villenga barnehage kommer fra Ski, som ligger ca 160 km fra Fåberg, hvor Faaberg Barnehage NM spilles. Fra området omkring Ski kommer også to andre klubber (Ulna barnehagene og Davinas), som skal deltage i Faaberg Barnehage NM 2019.

Skriv en besked til Villenga barnehage