Lillehammer idrettsbarnehage Mix klasse

Kontakt person: Jostein Wahl
Hjemmebane trøje: Hvid
Leder: Jostein Wahl
Gold medal! Won the entire Sluttspill B! Congratulations!
Highest average goal count per game among all teams (7.0)
Highest goal count among all the teams (35)
Lillehammer idrettsbarnehage var en af 13 klubber fra Norge, som havde hold, der spillede under Faaberg Barnehage NM 2019. De deltog med et hold i Mix klasse.

Foruden Lillehammer idrettsbarnehage spillede også 11 andre hold i Mix klasse. De var inddelt i 3 forskellige puljer, hvoraf Lillehammer idrettsbarnehage begyndte i Pulje C sammen med Øverkvern FUS barnehage, Håbafjell Idrettsbarnehage og Livensveen gårdsbarnehage.

Lillehammer idrettsbarnehage gik videre til Sluttspill B, efter at de kom på 3.pladsen i Pulje C. Herefter sikrede de sig en førsteplads i slutspillet efter at have slået Stiftelsen Borgen Barnehage med 9-1 i finalen. Lillehammer idrettsbarnehage vandt altså Sluttspill B i Mix klasse under Faaberg Barnehage NM 2019.

Lillehammer idrettsbarnehage kommer fra Lillehammer, som ligger ca 5 km fra Fåberg, hvor Faaberg Barnehage NM spilles. Fra området omkring Lillehammer kommer også fire andre klubber (Stiftelsen Borgen Barnehage, Øverkvern FUS barnehage, Baklia Stall & Gårdsbarnehage og Lundgaardsløkka Barnehage), som skal deltage i Faaberg Barnehage NM 2019.

Skriv en besked til Lillehammer idrettsbarnehage