Håbafjell Idrettsbarnehage Mix klasse

Kontakt person: Hilde Vasshus
Hjemmebane trøje: Blå
Leder: Hilde Vasshus
Gold medal! Won the entire Slutspel A! Congratulations!
3:rd highest average goal count per game among all teams (5.0)
3:rd highest goal count among all the teams (25)
Håbafjell Idrettsbarnehage var en af 13 klubber fra Norge, som havde hold, der spillede under Faaberg Barnehage NM 2019. De deltog med et hold i Mix klasse.

Foruden Håbafjell Idrettsbarnehage spillede også 11 andre hold i Mix klasse. De var inddelt i 3 forskellige puljer, hvoraf Håbafjell Idrettsbarnehage begyndte i Pulje C sammen med Øverkvern FUS barnehage, Lillehammer idrettsbarnehage og Livensveen gårdsbarnehage.

Håbafjell Idrettsbarnehage gik videre til Slutspel A, efter at de kom på 1.pladsen i Pulje C. Herefter sikrede de sig en førsteplads i slutspillet efter at have slået Baklia Stall & Gårdsbarnehage med 3-1 i finalen. Håbafjell Idrettsbarnehage vandt altså Slutspel A i Mix klasse under Faaberg Barnehage NM 2019.

Håbafjell Idrettsbarnehage kommer fra Sandnes, som ligger ca 370 km fra Fåberg, hvor Faaberg Barnehage NM spilles.

5 kampe spillet

Skriv en besked til Håbafjell Idrettsbarnehage