Øverkvern FUS barnehage Mix klasse

Kontakt person: Brage Holmstrøm
Hjemmebane trøje: Hvid
Leder: Brage Holmstrøm
Øverkvern FUS barnehage var en af 13 klubber fra Norge, som havde hold, der spillede under Faaberg Barnehage NM 2019. De deltog med et hold i Mix klasse.

Foruden Øverkvern FUS barnehage spillede også 11 andre hold i Mix klasse. De var inddelt i 3 forskellige puljer, hvoraf Øverkvern FUS barnehage begyndte i Pulje C sammen med Lillehammer idrettsbarnehage, Håbafjell Idrettsbarnehage og Livensveen gårdsbarnehage.

Øverkvern FUS barnehage gik videre til Slutspel A, efter at de var kommet på 2. pladsen i Pulje C. Derefter gik de til Semifinal, men tabte den mod Håbafjell Idrettsbarnehage med 2-3. I finalen slog Håbafjell Idrettsbarnehage Baklia Stall & Gårdsbarnehage og vandt dermed hele Slutspel A i Mix klasse.

Øverkvern FUS barnehage kommer fra BRUMUNDDAL, som ligger ca 42 km fra Fåberg, hvor Faaberg Barnehage NM spilles. Fra området omkring BRUMUNDDAL kommer også fire andre klubber (Marihøna Gårds- og friluftsbarnehage AS, Stiftelsen Borgen Barnehage, Livensveen gårdsbarnehage og Lillehammer idrettsbarnehage), som skal deltage i Faaberg Barnehage NM 2019.

Skriv en besked til Øverkvern FUS barnehage