Marihøna Gårds- og friluftsbarnehage AS Mix klasse Gårds- og friluftsbarnehage

Kontaktperson: Mari Østby-Deglum
Primær draktfarge: Hvit
Leder: Mari Østby-Deglum
Marihøna Gårds- og friluftsbarnehage AS var en av 13 organisationer fra Norge som hadde lag som spilte under Faaberg Barnehage NM 2019. De deltok med et lag i Mix klasse.

Foruten Marihøna Gårds- og friluftsbarnehage AS spilte också 11 andre lag i Mix klasse. De var delt opp i 3 ulike grupper, hvorav Marihøna Gårds- og friluftsbarnehage AS Gårds- og friluftsbarnehage begynte i Pulje B sammen med Ulna barnehagene, Villenga barnehage og Lundgaardsløkka Barnehage.

Marihøna Gårds- og friluftsbarnehage AS Gårds- og friluftsbarnehage tok seg videre til Sluttspill B etter å ha havnet på 4:e plass i Pulje B. Deretter tok de seg til Semifinale, men tapte den mot Stiftelsen Borgen Barnehage med 0-11. I finalen slo Lillehammer idrettsbarnehage Stiftelsen Borgen Barnehage og vant dermed hele Sluttspill B i Mix klasse.

Marihøna Gårds- og friluftsbarnehage AS kommer fra Furnes som ligger omtrent 49 km fra Fåberg, der Faaberg Barnehage NM spilles. Fra område omkring Furnes kommer også tre andre organisationer (Stiftelsen Borgen Barnehage, Livensveen gårdsbarnehage og Øverkvern FUS barnehage) som kommer til å delta i Faaberg Barnehage NM 2019.

5 kamper spilt

Hilsener til Marihøna Gårds- og friluftsbarnehage AS