Marihøna Gårds- og friluftsbarnehage AS Mix klasse Gårds- og friluftsbarnehage

Kontakt person: Mari Østby-Deglum
Hjemmebane trøje: Hvid
Leder: Mari Østby-Deglum
Marihøna Gårds- og friluftsbarnehage AS var en af 13 klubber fra Norge, som havde hold, der spillede under Faaberg Barnehage NM 2019. De deltog med et hold i Mix klasse.

Foruden Marihøna Gårds- og friluftsbarnehage AS spillede også 11 andre hold i Mix klasse. De var inddelt i 3 forskellige puljer, hvoraf Marihøna Gårds- og friluftsbarnehage AS Gårds- og friluftsbarnehage begyndte i Pulje B sammen med Ulna barnehagene, Villenga barnehage og Lundgaardsløkka Barnehage.

Marihøna Gårds- og friluftsbarnehage AS Gårds- og friluftsbarnehage gik videre til Sluttspill B, efter at de var kommet på 4. pladsen i Pulje B. Derefter gik de til Semifinal, men tabte den mod Stiftelsen Borgen Barnehage med 0-11. I finalen slog Lillehammer idrettsbarnehage Stiftelsen Borgen Barnehage og vandt dermed hele Sluttspill B i Mix klasse.

Marihøna Gårds- og friluftsbarnehage AS kommer fra Furnes, som ligger ca 49 km fra Fåberg, hvor Faaberg Barnehage NM spilles. Fra området omkring Furnes kommer også tre andre klubber (Stiftelsen Borgen Barnehage, Livensveen gårdsbarnehage og Øverkvern FUS barnehage), som skal deltage i Faaberg Barnehage NM 2019.

Skriv en besked til Marihøna Gårds- og friluftsbarnehage AS