Livensveen gårdsbarnehage Mix klasse

Kontaktperson: Ane Cecilie Myklevik
Primær draktfarge: Grønn
Leder: Ane Cecilie Myklevik
Livensveen gårdsbarnehage var en av 13 organisationer fra Norge som hadde lag som spilte under Faaberg Barnehage NM 2019. De deltok med et lag i Mix klasse.

Foruten Livensveen gårdsbarnehage spilte också 11 andre lag i Mix klasse. De var delt opp i 3 ulike grupper, hvorav Livensveen gårdsbarnehage begynte i Pulje C sammen med Øverkvern FUS barnehage, Lillehammer idrettsbarnehage og Håbafjell Idrettsbarnehage.

Livensveen gårdsbarnehage tok seg videre til Sluttspill B etter å ha havnet på 4:e plass i Pulje C. Deretter tok de seg til 1/4 Final, men tapte den mot Marihøna Gårds- og friluftsbarnehage AS Gårds- og friluftsbarnehage med 6-7. I finalen slo Lillehammer idrettsbarnehage Stiftelsen Borgen Barnehage og vant dermed hele Sluttspill B i Mix klasse.

Livensveen gårdsbarnehage kommer fra Løten som ligger omtrent 63 km fra Fåberg, der Faaberg Barnehage NM spilles. Fra område omkring Løten kommer også tre andre organisationer (Marihøna Gårds- og friluftsbarnehage AS, Stiftelsen Borgen Barnehage og Øverkvern FUS barnehage) som kommer til å delta i Faaberg Barnehage NM 2019.

Hilsener til Livensveen gårdsbarnehage