Øverkvern FUS barnehage Mix klasse

Kontaktperson: Brage Holmstrøm
Primær draktfarge: Hvit
Leder: Brage Holmstrøm
Øverkvern FUS barnehage var en av 13 organisationer fra Norge som hadde lag som spilte under Faaberg Barnehage NM 2019. De deltok med et lag i Mix klasse.

Foruten Øverkvern FUS barnehage spilte också 11 andre lag i Mix klasse. De var delt opp i 3 ulike grupper, hvorav Øverkvern FUS barnehage begynte i Pulje C sammen med Lillehammer idrettsbarnehage, Håbafjell Idrettsbarnehage og Livensveen gårdsbarnehage.

Øverkvern FUS barnehage tok seg videre til Slutspel A etter å ha havnet på 2:a plass i Pulje C. Deretter tok de seg til Semifinale, men tapte den mot Håbafjell Idrettsbarnehage med 2-3. I finalen slo Håbafjell Idrettsbarnehage Baklia Stall & Gårdsbarnehage og vant dermed hele Slutspel A i Mix klasse.

Øverkvern FUS barnehage kommer fra BRUMUNDDAL som ligger omtrent 42 km fra Fåberg, der Faaberg Barnehage NM spilles. Fra område omkring BRUMUNDDAL kommer også fire andre organisationer (Marihøna Gårds- og friluftsbarnehage AS, Stiftelsen Borgen Barnehage, Livensveen gårdsbarnehage og Lillehammer idrettsbarnehage) som kommer til å delta i Faaberg Barnehage NM 2019.

Hilsener til Øverkvern FUS barnehage