Håbafjell Idrettsbarnehage Mix klasse

Kontaktperson: Hilde Vasshus
Primær draktfarge: Blå
Leder: Hilde Vasshus
Gull! Vant hele Slutspel A! Gratulerer!
3. flest scorede mål per kamp blant alle lag (5.0 stk)
3. flest scorede mål blant alle lag (25 stk)
Håbafjell Idrettsbarnehage var en av 13 organisationer fra Norge som hadde lag som spilte under Faaberg Barnehage NM 2019. De deltok med et lag i Mix klasse.

Foruten Håbafjell Idrettsbarnehage spilte också 11 andre lag i Mix klasse. De var delt opp i 3 ulike grupper, hvorav Håbafjell Idrettsbarnehage begynte i Pulje C sammen med Øverkvern FUS barnehage, Lillehammer idrettsbarnehage og Livensveen gårdsbarnehage.

Håbafjell Idrettsbarnehage tok seg videre til Slutspel A etter å ha havnet på 1:a plass i Pulje C. Vel der sikret de en försteplass i slutspillet etter å ha slått Baklia Stall & Gårdsbarnehage med 3-1 i finalen. Håbafjell Idrettsbarnehage vant altså Slutspel A i Mix klasse under Faaberg Barnehage NM 2019.

Håbafjell Idrettsbarnehage kommer fra Sandnes som ligger omtrent 370 km fra Fåberg, der Faaberg Barnehage NM spilles.

5 kamper spilt

Hilsener til Håbafjell Idrettsbarnehage