Detta är resultaten från Faaberg Barnehage NM 2018. Se de senaste resultaten från Faaberg Barnehage NM 2019 här.

Baklia Stall & Gårdsbarnehage Mix klasse Barnehage

Kontaktperson: Camilla Lien Logga in
Primär tröjfärg: Blå
Baklia Stall & Gårdsbarnehage var en av 21 klubbar från Norge som hade lag som spelade under Faaberg Barnehage NM 2018. De deltog med ett lag i Mix klasse.

Förutom Baklia Stall & Gårdsbarnehage spelade också 14 andra lag i Mix klasse. De var uppdelade i 5 olika grupper, varav Baklia Stall & Gårdsbarnehage Barnehage började i Grupp E tillsammans med Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix och Stiftelsen Borgen barnehage.

Baklia Stall & Gårdsbarnehage Barnehage tog sig vidare till Slutspel A efter att ha hamnat på 3:e plats i Grupp E. Därefter tog de sig till 1/8 Final, men förlorade den mot Håbafjell Idrettsbarnehage med 1-3. I finalen slog Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix Norlandia Marsvegen Team Nord och vann därmed hela Slutspel A i Mix klasse.

Baklia Stall & Gårdsbarnehage kommer från Østre Gausdal som ligger ungefär 17 km från Fåberg, där Faaberg Barnehage NM spelas. Från området kring Østre Gausdal kommer också fem andra klubbar (Lundgaardsløkka Barnehage, Lillehammer barnehage, Steinrøysa barnehage, Hammermo FUS Barnehage as och Lillehammer Idrettsbarnehage) som kommer att delta i Faaberg Barnehage NM 2018.

Hälsningar till Baklia Stall & Gårdsbarnehage