Detta är resultaten från Faaberg Barnehage NM 2018. Se de senaste resultaten från Faaberg Barnehage NM 2019 här.

Håbafjell Idrettsbarnehage Mix klasse

Kontaktperson: Hilde Vasshus Logga in
Primär tröjfärg: Blå
2:a flest gjorda mål per match bland alla lag (4.0 st)
3:e flest gjorda mål bland alla lag (20 st)
Håbafjell Idrettsbarnehage var en av 21 klubbar från Norge som hade lag som spelade under Faaberg Barnehage NM 2018. De deltog med ett lag i Mix klasse.

Förutom Håbafjell Idrettsbarnehage spelade också 14 andra lag i Mix klasse. De var uppdelade i 5 olika grupper, varav Håbafjell Idrettsbarnehage började i Grupp D tillsammans med Bakkeli barnehage Team Bakkeli och Steinrøysa barnehage.

Håbafjell Idrettsbarnehage tog sig vidare till Slutspel A efter att ha hamnat på 1:a plats i Grupp D. Därefter tog de sig till Semifinal, men förlorade den mot Norlandia Marsvegen Team Nord med 2-3. I finalen slog Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix Norlandia Marsvegen Team Nord och vann därmed hela Slutspel A i Mix klasse.

Håbafjell Idrettsbarnehage kommer från Sandnes som ligger ungefär 360 km från Fåberg, där Faaberg Barnehage NM spelas.

Hälsningar till Håbafjell Idrettsbarnehage