Dette er resultatet fra Faaberg Barnehage NM 2018. Se de seneste resultater fra Faaberg Barnehage NM 2019 her.

Håbafjell Idrettsbarnehage Mix klasse

Kontakt person: Hilde Vasshus Log in
Hjemmebane trøje: Blå
2:nd highest average goal count per game among all teams (4.0)
3:rd highest goal count among all the teams (20)
Håbafjell Idrettsbarnehage var en af 21 klubber fra Norge, som havde hold, der spillede under Faaberg Barnehage NM 2018. De deltog med et hold i Mix klasse.

Foruden Håbafjell Idrettsbarnehage spillede også 14 andre hold i Mix klasse. De var inddelt i 5 forskellige puljer, hvoraf Håbafjell Idrettsbarnehage begyndte i Pulje D sammen med Bakkeli barnehage Team Bakkeli og Steinrøysa barnehage.

Håbafjell Idrettsbarnehage gik videre til Slutspel A, efter at de var kommet på 1. pladsen i Pulje D. Derefter gik de til Semifinal, men tabte den mod Norlandia Marsvegen Team Nord med 2-3. I finalen slog Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix Norlandia Marsvegen Team Nord og vandt dermed hele Slutspel A i Mix klasse.

Håbafjell Idrettsbarnehage kommer fra Sandnes, som ligger ca 360 km fra Fåberg, hvor Faaberg Barnehage NM spilles.

Skriv en besked til Håbafjell Idrettsbarnehage