Dette er resultatet fra Faaberg Barnehage NM 2018. Se de seneste resultater fra Faaberg Barnehage NM 2019 her.

Norlandia Marsvegen Mix klasse Team Nord

Kontakt person: Rikke Spjøtvold Log in
Hjemmebane trøje: Hvid
Silver medal! Reached second place in Slutspel A
2:nd highest goal count among all the teams (22)
Norlandia Marsvegen var en af 21 klubber fra Norge, som havde hold, der spillede under Faaberg Barnehage NM 2018. De deltog med et hold i Mix klasse.

Foruden Norlandia Marsvegen spillede også 14 andre hold i Mix klasse. De var inddelt i 5 forskellige puljer, hvoraf Norlandia Marsvegen Team Nord begyndte i Pulje A sammen med Ekeberg Idrettsbarnehage EIB og Hammermo FUS Barnehage as.

Norlandia Marsvegen Team Nord gik videre til Slutspel A, efter at de var kommet 1.pladsen i Pulje A. Herefter gik de hele vejen i slutspillet til finalen, men tabte den mod Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix med 1-3. Norlandia Marsvegen Team Nord blev altså toer i Mix klasse Slutspel A under Faaberg Barnehage NM 2018.

Norlandia Marsvegen kommer fra Tomasjord, som ligger ca 1000 km fra Fåberg, hvor Faaberg Barnehage NM spilles.

Skriv en besked til Norlandia Marsvegen