Dette er resultatet fra Faaberg Barnehage NM 2018. Se de seneste resultater fra Faaberg Barnehage NM 2019 her.

Hammermo FUS Barnehage as Mix klasse

Kontakt person: Hege Bjerke Log in
Hjemmebane trøje: Blå
Hammermo FUS Barnehage as var en af 21 klubber fra Norge, som havde hold, der spillede under Faaberg Barnehage NM 2018. De deltog med et hold i Mix klasse.

Foruden Hammermo FUS Barnehage as spillede også 14 andre hold i Mix klasse. De var inddelt i 5 forskellige puljer, hvoraf Hammermo FUS Barnehage as begyndte i Pulje A sammen med Norlandia Marsvegen Team Nord og Ekeberg Idrettsbarnehage EIB.

Hammermo FUS Barnehage as gik videre til Slutspel A, efter at de var kommet på 2. pladsen i Pulje A. Derefter gik de til 1/8 Final, men tabte den mod Linnéa Natur- og gårdsbarnehage med 0-1. I finalen slog Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix Norlandia Marsvegen Team Nord og vandt dermed hele Slutspel A i Mix klasse.

Hammermo FUS Barnehage as kommer fra Lillehammer, som ligger ca 6 km fra Fåberg, hvor Faaberg Barnehage NM spilles. Fra området omkring Lillehammer kommer også 7 andre klubber (Lundgaardsløkka Barnehage, Øverkvern FUS barnehage, Lillehammer barnehage, Stiftelsen Borgen barnehage, Steinrøysa barnehage, Lillehammer Idrettsbarnehage og Baklia Stall & Gårdsbarnehage), som skal deltage i Faaberg Barnehage NM 2018.

Skriv en besked til Hammermo FUS Barnehage as