Dette er resultatet fra Faaberg Barnehage NM 2018. Se de seneste resultater fra Faaberg Barnehage NM 2019 her.

Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix klasse Mix

Kontakt person: Hjørvard Bjørnbeth Log in
Hjemmebane trøje: Hvid
Gold medal! Won the entire Slutspel A! Congratulations!
Highest average goal count per game among all teams (6.4)
Highest goal count among all the teams (32)
Brekkåsen Indrettsbarnehage var en af 21 klubber fra Norge, som havde hold, der spillede under Faaberg Barnehage NM 2018. De deltog med et hold i Mix klasse.

Foruden Brekkåsen Indrettsbarnehage spillede også 14 andre hold i Mix klasse. De var inddelt i 5 forskellige puljer, hvoraf Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix begyndte i Pulje E sammen med Baklia Stall & Gårdsbarnehage Barnehage og Stiftelsen Borgen barnehage.

Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix gik videre til Slutspel A, efter at de kom på 1.pladsen i Pulje E. Herefter sikrede de sig en førsteplads i slutspillet efter at have slået Norlandia Marsvegen Team Nord med 3-1 i finalen. Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix vandt altså Slutspel A i Mix klasse under Faaberg Barnehage NM 2018.

Brekkåsen Indrettsbarnehage kommer fra Melhus, som ligger ca 240 km fra Fåberg, hvor Faaberg Barnehage NM spilles.

Skriv en besked til Brekkåsen Indrettsbarnehage