Dette er resultatet fra Faaberg Barnehage NM 2018. Se de seneste resultater fra Faaberg Barnehage NM 2019 her.

Baklia Stall & Gårdsbarnehage Mix klasse Barnehage

Kontakt person: Camilla Lien Log in
Hjemmebane trøje: Blå
Baklia Stall & Gårdsbarnehage var en af 21 klubber fra Norge, som havde hold, der spillede under Faaberg Barnehage NM 2018. De deltog med et hold i Mix klasse.

Foruden Baklia Stall & Gårdsbarnehage spillede også 14 andre hold i Mix klasse. De var inddelt i 5 forskellige puljer, hvoraf Baklia Stall & Gårdsbarnehage Barnehage begyndte i Pulje E sammen med Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix og Stiftelsen Borgen barnehage.

Baklia Stall & Gårdsbarnehage Barnehage gik videre til Slutspel A, efter at de var kommet på 3. pladsen i Pulje E. Derefter gik de til 1/8 Final, men tabte den mod Håbafjell Idrettsbarnehage med 1-3. I finalen slog Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix Norlandia Marsvegen Team Nord og vandt dermed hele Slutspel A i Mix klasse.

Baklia Stall & Gårdsbarnehage kommer fra Østre Gausdal, som ligger ca 17 km fra Fåberg, hvor Faaberg Barnehage NM spilles. Fra området omkring Østre Gausdal kommer også fem andre klubber (Lundgaardsløkka Barnehage, Lillehammer barnehage, Steinrøysa barnehage, Hammermo FUS Barnehage as og Lillehammer Idrettsbarnehage), som skal deltage i Faaberg Barnehage NM 2018.

Skriv en besked til Baklia Stall & Gårdsbarnehage