Dette er resultatet fra Faaberg Barnehage NM 2018. Se de seneste resultater fra Faaberg Barnehage NM 2019 her.

Stiftelsen Borgen barnehage Mix klasse

Kontakt person: Bård B. Løkken Log in
Hjemmebane trøje: Rød
Stiftelsen Borgen barnehage var en af 21 klubber fra Norge, som havde hold, der spillede under Faaberg Barnehage NM 2018. De deltog med et hold i Mix klasse.

Foruden Stiftelsen Borgen barnehage spillede også 14 andre hold i Mix klasse. De var inddelt i 5 forskellige puljer, hvoraf Stiftelsen Borgen barnehage begyndte i Pulje E sammen med Baklia Stall & Gårdsbarnehage Barnehage og Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix.

Stiftelsen Borgen barnehage gik videre til Slutspel A, efter at de var kommet på 2. pladsen i Pulje E. Derefter gik de til 1/4 Final, men tabte den mod Norlandia Marsvegen Team Nord med 0-5. I finalen slog Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix Norlandia Marsvegen Team Nord og vandt dermed hele Slutspel A i Mix klasse.

Stiftelsen Borgen barnehage kommer fra Moelv, som ligger ca 29 km fra Fåberg, hvor Faaberg Barnehage NM spilles. Fra området omkring Moelv kommer også 7 andre klubber (Lundgaardsløkka Barnehage, Øverkvern FUS barnehage, Lillehammer barnehage, Hamarbarnehagen AS, Steinrøysa barnehage, Hammermo FUS Barnehage as og Lillehammer Idrettsbarnehage), som skal deltage i Faaberg Barnehage NM 2018.

Skriv en besked til Stiftelsen Borgen barnehage