Detta är resultaten från Faaberg Barnehage NM 2018. Se de senaste resultaten från Faaberg Barnehage NM 2019 här.

Stiftelsen Borgen barnehage Mix klasse

Kontaktperson: Bård B. Løkken Logga in
Primär tröjfärg: Röd
Stiftelsen Borgen barnehage var en av 21 klubbar från Norge som hade lag som spelade under Faaberg Barnehage NM 2018. De deltog med ett lag i Mix klasse.

Förutom Stiftelsen Borgen barnehage spelade också 14 andra lag i Mix klasse. De var uppdelade i 5 olika grupper, varav Stiftelsen Borgen barnehage började i Grupp E tillsammans med Baklia Stall & Gårdsbarnehage Barnehage och Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix.

Stiftelsen Borgen barnehage tog sig vidare till Slutspel A efter att ha hamnat på 2:a plats i Grupp E. Därefter tog de sig till 1/4 Final, men förlorade den mot Norlandia Marsvegen Team Nord med 0-5. I finalen slog Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix Norlandia Marsvegen Team Nord och vann därmed hela Slutspel A i Mix klasse.

Stiftelsen Borgen barnehage kommer från Moelv som ligger ungefär 29 km från Fåberg, där Faaberg Barnehage NM spelas. Från området kring Moelv kommer också 7 andra klubbar (Lundgaardsløkka Barnehage, Øverkvern FUS barnehage, Lillehammer barnehage, Hamarbarnehagen AS, Steinrøysa barnehage, Hammermo FUS Barnehage as och Lillehammer Idrettsbarnehage) som kommer att delta i Faaberg Barnehage NM 2018.

Hälsningar till Stiftelsen Borgen barnehage