Detta är resultaten från Faaberg Barnehage NM 2018. Se de senaste resultaten från Faaberg Barnehage NM 2019 här.

Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix klasse Mix

Kontaktperson: Hjørvard Bjørnbeth Logga in
Primär tröjfärg: Vit
Guld! Vann hela Slutspel A! Grattis!
Flest gjorda mål per match bland alla lag (6.4 st)
Flest gjorda mål bland alla lag (32 st)
Brekkåsen Indrettsbarnehage var en av 21 klubbar från Norge som hade lag som spelade under Faaberg Barnehage NM 2018. De deltog med ett lag i Mix klasse.

Förutom Brekkåsen Indrettsbarnehage spelade också 14 andra lag i Mix klasse. De var uppdelade i 5 olika grupper, varav Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix började i Grupp E tillsammans med Baklia Stall & Gårdsbarnehage Barnehage och Stiftelsen Borgen barnehage.

Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix tog sig vidare till Slutspel A efter att ha hamnat på 1:a plats i Grupp E. Väl där säkrade de en förstaplats i slutspelet efter att ha slagit Norlandia Marsvegen Team Nord med 3-1 i finalen. Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix vann alltså Slutspel A i Mix klasse under Faaberg Barnehage NM 2018.

Brekkåsen Indrettsbarnehage kommer från Melhus som ligger ungefär 240 km från Fåberg, där Faaberg Barnehage NM spelas.

Hälsningar till Brekkåsen Indrettsbarnehage