Dette er resultatet fra Faaberg Barnehage NM 2018. Se de seneste resultater fra Faaberg Barnehage NM 2019 her.

Bakkeli barnehage Mix klasse Team Bakkeli

Tilmeldingsnummer: 1009
Kontakt person: Jørn Inge Axelson Log in
Hjemmebane trøje: Lilla
Bakkeli barnehage var en af 21 klubber fra Norge, som havde hold, der spillede under Faaberg Barnehage NM 2018. De deltog med et hold i Mix klasse.

Foruden Bakkeli barnehage spillede også 14 andre hold i Mix klasse. De var inddelt i 5 forskellige puljer, hvoraf Bakkeli barnehage Team Bakkeli begyndte i Pulje D sammen med Steinrøysa barnehage og Håbafjell Idrettsbarnehage.

Bakkeli barnehage Team Bakkeli gik videre til Slutspel A, efter at de var kommet på 3. pladsen i Pulje D. Derefter gik de til 1/8 Final, men tabte den mod Norlandia Marsvegen Team Nord med 0-1. I finalen slog Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix Norlandia Marsvegen Team Nord og vandt dermed hele Slutspel A i Mix klasse.

Bakkeli barnehage kommer fra Lier, som ligger ca 140 km fra Fåberg, hvor Faaberg Barnehage NM spilles. Fra området omkring Lier kommer også tre andre klubber (Ekeberg Idrettsbarnehage, Flåklypa barnehage og Davinas Barnehave), som skal deltage i Faaberg Barnehage NM 2018.

3 kampe spillet

Skriv en besked til Bakkeli barnehage