Detta är resultaten från Faaberg Barnehage NM 2018. Se de senaste resultaten från Faaberg Barnehage NM 2019 här.

Lundgaardsløkka Barnehage Mix klasse Team Lundgaardsløkka

Kontaktperson: Jennie Furulund Logga in
Primär tröjfärg: Lila
3:e flest gjorda mål per match bland alla lag (3.8 st)
Lundgaardsløkka Barnehage var en av 21 klubbar från Norge som hade lag som spelade under Faaberg Barnehage NM 2018. De deltog med ett lag i Mix klasse.

Förutom Lundgaardsløkka Barnehage spelade också 14 andra lag i Mix klasse. De var uppdelade i 5 olika grupper, varav Lundgaardsløkka Barnehage Team Lundgaardsløkka började i Grupp C tillsammans med Øverkvern FUS barnehage FC och Linnéa Natur- og gårdsbarnehage.

Lundgaardsløkka Barnehage Team Lundgaardsløkka tog sig vidare till Slutspel A efter att ha hamnat på 1:a plats i Grupp C. Därefter tog de sig till Semifinal, men förlorade den mot Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix med 0-6. I finalen slog Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix Norlandia Marsvegen Team Nord och vann därmed hela Slutspel A i Mix klasse.

Lundgaardsløkka Barnehage kommer från Fåberg som också är där Faaberg Barnehage NM utspelar sig. Från området kring Fåberg kommer också sex andra klubbar (Lillehammer barnehage, Stiftelsen Borgen barnehage, Steinrøysa barnehage, Hammermo FUS Barnehage as, Lillehammer Idrettsbarnehage och Baklia Stall & Gårdsbarnehage) som kommer att delta i Faaberg Barnehage NM 2018.

Hälsningar till Lundgaardsløkka Barnehage