Dette er resultatet fra Faaberg Barnehage NM 2018. Se de seneste resultater fra Faaberg Barnehage NM 2019 her.

Lundgaardsløkka Barnehage Mix klasse Team Lundgaardsløkka

Kontakt person: Jennie Furulund Log in
Hjemmebane trøje: Lilla
3:rd highest average goal count per game among all teams (3.8)
Lundgaardsløkka Barnehage var en af 21 klubber fra Norge, som havde hold, der spillede under Faaberg Barnehage NM 2018. De deltog med et hold i Mix klasse.

Foruden Lundgaardsløkka Barnehage spillede også 14 andre hold i Mix klasse. De var inddelt i 5 forskellige puljer, hvoraf Lundgaardsløkka Barnehage Team Lundgaardsløkka begyndte i Pulje C sammen med Øverkvern FUS barnehage FC og Linnéa Natur- og gårdsbarnehage.

Lundgaardsløkka Barnehage Team Lundgaardsløkka gik videre til Slutspel A, efter at de var kommet på 1. pladsen i Pulje C. Derefter gik de til Semifinal, men tabte den mod Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix med 0-6. I finalen slog Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix Norlandia Marsvegen Team Nord og vandt dermed hele Slutspel A i Mix klasse.

Lundgaardsløkka Barnehage kommer fra Fåberg, som også er der Faaberg Barnehage NM finder sted. Fra området omkring Fåberg kommer også seks andre klubber (Lillehammer barnehage, Stiftelsen Borgen barnehage, Steinrøysa barnehage, Hammermo FUS Barnehage as, Lillehammer Idrettsbarnehage og Baklia Stall & Gårdsbarnehage), som skal deltage i Faaberg Barnehage NM 2018.

Skriv en besked til Lundgaardsløkka Barnehage