Dette er resultatet fra Faaberg Barnehage NM 2018. Se de seneste resultater fra Faaberg Barnehage NM 2019 her.

Øverkvern FUS barnehage Mix klasse FC

Kontakt person: Brage Holmstrøm Log in
Hjemmebane trøje: Hvid
Øverkvern FUS barnehage var en af 21 klubber fra Norge, som havde hold, der spillede under Faaberg Barnehage NM 2018. De deltog med et hold i Mix klasse.

Foruden Øverkvern FUS barnehage spillede også 14 andre hold i Mix klasse. De var inddelt i 5 forskellige puljer, hvoraf Øverkvern FUS barnehage FC begyndte i Pulje C sammen med Linnéa Natur- og gårdsbarnehage og Lundgaardsløkka Barnehage Team Lundgaardsløkka.

Øverkvern FUS barnehage FC gik videre til Slutspel A, efter at de var kommet på 2. pladsen i Pulje C. Derefter gik de til 1/4 Final, men tabte den mod Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix med 1-6. I finalen slog Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix Norlandia Marsvegen Team Nord og vandt dermed hele Slutspel A i Mix klasse.

Øverkvern FUS barnehage kommer fra Brumunddal, som ligger ca 42 km fra Fåberg, hvor Faaberg Barnehage NM spilles. Fra området omkring Brumunddal kommer også seks andre klubber (Lillehammer barnehage, Hamarbarnehagen AS, Stiftelsen Borgen barnehage, Steinrøysa barnehage, Hammermo FUS Barnehage as og Lillehammer Idrettsbarnehage), som skal deltage i Faaberg Barnehage NM 2018.

Skriv en besked til Øverkvern FUS barnehage