Baklia Stall & Gårdsbarnehage Mix klasse

Hjemmebane trøje: Lilla
Leder: Camilla Lien
Silver medal! Reached second place in Slutspel A
Baklia Stall & Gårdsbarnehage var en af 13 klubber fra Norge, som havde hold, der spillede under Faaberg Barnehage NM 2019. De deltog med et hold i Mix klasse.

Foruden Baklia Stall & Gårdsbarnehage spillede også 11 andre hold i Mix klasse. De var inddelt i 3 forskellige puljer, hvoraf Baklia Stall & Gårdsbarnehage begyndte i Pulje A sammen med Davinas, Stiftelsen Borgen Barnehage og Brekkåsen Idrettsbarnehage.

Baklia Stall & Gårdsbarnehage gik videre til Slutspel A, efter at de var kommet 1.pladsen i Pulje A. Herefter gik de hele vejen i slutspillet til finalen, men tabte den mod Håbafjell Idrettsbarnehage med 1-3. Baklia Stall & Gårdsbarnehage blev altså toer i Mix klasse Slutspel A under Faaberg Barnehage NM 2019.

Baklia Stall & Gårdsbarnehage kommer fra Østre Gausdal, som ligger ca 12 km fra Fåberg, hvor Faaberg Barnehage NM spilles. Fra området omkring Østre Gausdal kommer også to andre klubber (Lillehammer idrettsbarnehage og Lundgaardsløkka Barnehage), som skal deltage i Faaberg Barnehage NM 2019.

Skriv en besked til Baklia Stall & Gårdsbarnehage