Lundgaardsløkka Barnehage Mix klasse

Kontakt person: Jennie
Hjemmebane trøje: Lilla
Leder: Jennie
Lundgaardsløkka Barnehage var en af 13 klubber fra Norge, som havde hold, der spillede under Faaberg Barnehage NM 2019. De deltog med et hold i Mix klasse.

Foruden Lundgaardsløkka Barnehage spillede også 11 andre hold i Mix klasse. De var inddelt i 3 forskellige puljer, hvoraf Lundgaardsløkka Barnehage begyndte i Pulje B sammen med Ulna barnehagene, Marihøna Gårds- og friluftsbarnehage AS Gårds- og friluftsbarnehage og Villenga barnehage.

Lundgaardsløkka Barnehage gik videre til Slutspel A, efter at de var kommet på 1. pladsen i Pulje B. Derefter gik de til Semifinal, men tabte den mod Baklia Stall & Gårdsbarnehage med 1-3. I finalen slog Håbafjell Idrettsbarnehage Baklia Stall & Gårdsbarnehage og vandt dermed hele Slutspel A i Mix klasse.

Lundgaardsløkka Barnehage kommer fra Fåberg, som også er der Faaberg Barnehage NM finder sted. Fra området omkring Fåberg kommer også tre andre klubber (Stiftelsen Borgen Barnehage, Baklia Stall & Gårdsbarnehage og Lillehammer idrettsbarnehage), som skal deltage i Faaberg Barnehage NM 2019.

Skriv en besked til Lundgaardsløkka Barnehage