Detta är resultaten från Faaberg Barnehage NM 2018. Se de senaste resultaten från Faaberg Barnehage NM 2019 här.

Hamarbarnehagen AS Mix klasse Fireballs

Kontaktperson: Tonje Bjertnes Logga in
Primär tröjfärg: Lila
Hamarbarnehagen AS var en av 21 klubbar från Norge som hade lag som spelade under Faaberg Barnehage NM 2018. De deltog med ett lag i Mix klasse.

Förutom Hamarbarnehagen AS spelade också 14 andra lag i Mix klasse. De var uppdelade i 5 olika grupper, varav Hamarbarnehagen AS Fireballs började i Grupp B tillsammans med Davinas Barnehave och Flåklypa barnehage Fighters.

Hamarbarnehagen AS Fireballs tog sig vidare till Slutspel A efter att ha hamnat på 1:a plats i Grupp B. Därefter tog de sig till 1/8 Final, men förlorade den mot Ekeberg Idrettsbarnehage EIB med 2-4. I finalen slog Brekkåsen Indrettsbarnehage Mix Norlandia Marsvegen Team Nord och vann därmed hela Slutspel A i Mix klasse.

Hamarbarnehagen AS kommer från Hamar som ligger ungefär 54 km från Fåberg, där Faaberg Barnehage NM spelas. Från området kring Hamar kommer också två andra klubbar (Øverkvern FUS barnehage och Stiftelsen Borgen barnehage) som kommer att delta i Faaberg Barnehage NM 2018.

Hälsningar till Hamarbarnehagen AS