Detta är resultaten från Faaberg Barnehage NM 2017. Se de senaste resultaten från Faaberg Barnehage NM 2019 här.

Brekkåsen Idrettsbarnehage Barnehage-NM - Mix

Kontaktperson: Hjørvard Bjørnbeth
Primär tröjfärg: Blå
Sekundär tröjfärg: Ljusblå
Guld! Vann hela Slutspel A! Grattis!
Flest gjorda mål per match bland alla lag (5.6 st)
Flest gjorda mål bland alla lag (28 st)
Brekkåsen Idrettsbarnehage var en av 17 klubbar från Norge som hade lag som spelade under Faaberg Barnehage NM 2017. De deltog med ett lag i Barnehage-NM - Mix.

Förutom Brekkåsen Idrettsbarnehage spelade också 12 andra lag i Barnehage-NM - Mix. De var uppdelade i 4 olika grupper, varav Brekkåsen Idrettsbarnehage började i Grupp A tillsammans med Vingrom barnehage och Lundgaardsløkka Barnehage.

Brekkåsen Idrettsbarnehage tog sig vidare till Slutspel A efter att ha hamnat på 1:a plats i Grupp A. Väl där säkrade de en förstaplats i slutspelet efter att ha slagit Baklia Stall & Gårdsbarnehage Team Baklia med 3-1 i finalen. Brekkåsen Idrettsbarnehage vann alltså Slutspel A i Barnehage-NM - Mix under Faaberg Barnehage NM 2017.

Brekkåsen Idrettsbarnehage kommer från Gimse som ligger ungefär 240 km från Fåberg, där Faaberg Barnehage NM spelas.

Hälsningar till Brekkåsen Idrettsbarnehage