Dette er resultater fra Faaberg Barnehage NM 2017. Se de siste resultatene fra Faaberg Barnehage NM 2019 her.

Brekkåsen Idrettsbarnehage Barnehage-NM - Mix

Kontaktperson: Hjørvard Bjørnbeth
Primær draktfarge: Blå
Sekundær draktfarge: Lys blå
Gull! Vant hele Slutspel A! Gratulerer!
Flest scorede mål per kamp blant alle lag (5.6 stk)
Flest scorede mål blant alle lag (28 stk)
Brekkåsen Idrettsbarnehage var en av 17 klubber fra Norge som hadde lag som spilte under Faaberg Barnehage NM 2017. De deltok med et lag i Barnehage-NM - Mix.

Foruten Brekkåsen Idrettsbarnehage spilte också 12 andre lag i Barnehage-NM - Mix. De var delt opp i 4 ulike grupper, hvorav Brekkåsen Idrettsbarnehage begynte i Pulje A sammen med Vingrom barnehage og Lundgaardsløkka Barnehage.

Brekkåsen Idrettsbarnehage tok seg videre til Slutspel A etter å ha havnet på 1:a plass i Pulje A. Vel der sikret de en försteplass i slutspillet etter å ha slått Baklia Stall & Gårdsbarnehage Team Baklia med 3-1 i finalen. Brekkåsen Idrettsbarnehage vant altså Slutspel A i Barnehage-NM - Mix under Faaberg Barnehage NM 2017.

Brekkåsen Idrettsbarnehage kommer fra Gimse som ligger omtrent 240 km fra Fåberg, der Faaberg Barnehage NM spilles.

Hilsener til Brekkåsen Idrettsbarnehage