Detta är resultaten från Faaberg Barnehage NM 2017. Se de senaste resultaten från Faaberg Barnehage NM 2019 här.

Lillehammer barnehage Barnehage-NM - Damer

Kontaktperson: Christina Bakken
Primär tröjfärg: Blå
Sekundär tröjfärg: Blå
Guld! Vann hela Slutspel A! Grattis!
Flest gjorda mål per match bland lagen i Barnehage-NM - Damer (4.6 st)
3:e flest gjorda mål bland alla lag (23 st)
Lillehammer barnehage var en av 17 klubbar från Norge som hade lag som spelade under Faaberg Barnehage NM 2017. De deltog med ett lag i Barnehage-NM - Damer.

Förutom Lillehammer barnehage spelade också 3 andra lag i Barnehage-NM - Damer.

Lillehammer barnehage tog sig vidare till Slutspel A efter att ha hamnat på 1:a plats i Grupp A. Väl där säkrade de en förstaplats i slutspelet efter att ha slagit Einehaugen barnehage Team Einehaugen med 4-1 i finalen. Lillehammer barnehage vann alltså Slutspel A i Barnehage-NM - Damer under Faaberg Barnehage NM 2017.

Lillehammer barnehage kommer från Lillehammer som ligger ungefär 5 km från Fåberg, där Faaberg Barnehage NM spelas. Från området kring Lillehammer kommer också 11 andra klubbar (Bl.a: Lundgaardsløkka Barnehage, Follebu FUS barnehage, Hammermo Fus Barnehage, Vingar barnehage, Øverkvern FUS barnehage, Vingrom barnehage, Steinrøysa barnehage, Stiftelsen Borgen barnehage, Lena FUS barnehage as och Fagstadlia FUS barnehage) som kommer att delta i Faaberg Barnehage NM 2017.

Hälsningar till Lillehammer barnehage