Detta är resultaten från Faaberg Barnehage NM 2017. Se de senaste resultaten från Faaberg Barnehage NM 2019 här.

Einehaugen barnehage Barnehage-NM - Damer Team Einehaugen

Kontaktperson: Ellen Malene Alme
Primär tröjfärg: Svart
Sekundär tröjfärg: Svart
Silvermedalj för andraplatsen i Slutspel A
2:a flest gjorda mål per match bland lagen i Barnehage-NM - Damer (1.6 st)
2:a flest gjorda mål bland lagen i Barnehage-NM - Damer (8 st)
Einehaugen barnehage var en av 17 klubbar från Norge som hade lag som spelade under Faaberg Barnehage NM 2017. De deltog med ett lag i Barnehage-NM - Damer.

Förutom Einehaugen barnehage spelade också 3 andra lag i Barnehage-NM - Damer.

Einehaugen barnehage Team Einehaugen tog sig vidare till Slutspel A efter att ha hamnat på 3:e plats i Grupp A. Väl i slutspelet tog de sig hela vägen till finalen, men förlorade den mot Lillehammer barnehage med 1-4. Einehaugen barnehage Team Einehaugen kom alltså tvåa i Barnehage-NM - Damer Slutspel A under Faaberg Barnehage NM 2017.

Einehaugen barnehage kommer från Årdalstangen som ligger ungefär 140 km från Fåberg, där Faaberg Barnehage NM spelas.

Hälsningar till Einehaugen barnehage