Dette er resultatet fra Faaberg Barnehage NM 2017. Se de seneste resultater fra Faaberg Barnehage NM 2019 her.

Lillehammer barnehage Barnehage-NM - Damer

Kontakt person: Christina Bakken
Hjemmebane trøje: Blå
Udebane trøje: Blå
Gold medal! Won the entire Slutspel A! Congratulations!
Highest goal count per game among the teams in Barnehage-NM - Damer (4.6)
3:rd highest goal count among all the teams (23)
Lillehammer barnehage var en af 17 klubber fra Norge, som havde hold, der spillede under Faaberg Barnehage NM 2017. De deltog med et hold i Barnehage-NM - Damer.

Foruden Lillehammer barnehage spillede også 3 andre hold i Barnehage-NM - Damer.

Lillehammer barnehage gik videre til Slutspel A, efter at de kom på 1.pladsen i Pulje A. Herefter sikrede de sig en førsteplads i slutspillet efter at have slået Einehaugen barnehage Team Einehaugen med 4-1 i finalen. Lillehammer barnehage vandt altså Slutspel A i Barnehage-NM - Damer under Faaberg Barnehage NM 2017.

Lillehammer barnehage kommer fra Lillehammer, som ligger ca 5 km fra Fåberg, hvor Faaberg Barnehage NM spilles. Fra området omkring Lillehammer kommer også 11 andre klubber (Bl.a: Lundgaardsløkka Barnehage, Follebu FUS barnehage, Hammermo Fus Barnehage, Vingar barnehage, Øverkvern FUS barnehage, Vingrom barnehage, Steinrøysa barnehage, Stiftelsen Borgen barnehage, Lena FUS barnehage as og Fagstadlia FUS barnehage), som skal deltage i Faaberg Barnehage NM 2017.

Skriv en besked til Lillehammer barnehage