Dette er resultatet fra Faaberg Barnehage NM 2017. Se de seneste resultater fra Faaberg Barnehage NM 2019 her.

Mamma Mia Barnehage Barnehage-NM - Mix Mia

Kontakt person: Camilla Taugland
Hjemmebane trøje: Blå
Udebane trøje: Mørkeblå
Mamma Mia Barnehage var en af 17 klubber fra Norge, som havde hold, der spillede under Faaberg Barnehage NM 2017. De deltog med et hold i Barnehage-NM - Mix.

Foruden Mamma Mia Barnehage spillede også 12 andre hold i Barnehage-NM - Mix. De var inddelt i 4 forskellige puljer, hvoraf Mamma Mia Barnehage Mia begyndte i Pulje D sammen med Steinrøysa barnehage, Lena FUS barnehage as Toten FUS Allstar og Stiftelsen Borgen barnehage.

Mamma Mia Barnehage Mia gik videre til Slutspel A, efter at de var kommet på 3. pladsen i Pulje D. Derefter gik de til 1/4 Final, men tabte den mod Brekkåsen Idrettsbarnehage med 0-7. I finalen slog Brekkåsen Idrettsbarnehage Baklia Stall & Gårdsbarnehage Team Baklia og vandt dermed hele Slutspel A i Barnehage-NM - Mix.

Mamma Mia Barnehage kommer fra Kløfta, som ligger ca 130 km fra Fåberg, hvor Faaberg Barnehage NM spilles.

Skriv en besked til Mamma Mia Barnehage