Dette er resultater fra Faaberg Barnehage NM 2017. Se de siste resultatene fra Faaberg Barnehage NM 2019 her.

Mamma Mia Barnehage Barnehage-NM - Mix Mia

Kontaktperson: Camilla Taugland
Primær draktfarge: Blå
Sekundær draktfarge: Dark blue
Mamma Mia Barnehage var en av 17 klubber fra Norge som hadde lag som spilte under Faaberg Barnehage NM 2017. De deltok med et lag i Barnehage-NM - Mix.

Foruten Mamma Mia Barnehage spilte också 12 andre lag i Barnehage-NM - Mix. De var delt opp i 4 ulike grupper, hvorav Mamma Mia Barnehage Mia begynte i Pulje D sammen med Steinrøysa barnehage, Lena FUS barnehage as Toten FUS Allstar og Stiftelsen Borgen barnehage.

Mamma Mia Barnehage Mia tok seg videre til Slutspel A etter å ha havnet på 3:e plass i Pulje D. Deretter tok de seg til 1/4 Final, men tapte den mot Brekkåsen Idrettsbarnehage med 0-7. I finalen slo Brekkåsen Idrettsbarnehage Baklia Stall & Gårdsbarnehage Team Baklia og vant dermed hele Slutspel A i Barnehage-NM - Mix.

Mamma Mia Barnehage kommer fra Kløfta som ligger omtrent 130 km fra Fåberg, der Faaberg Barnehage NM spilles.

Hilsener til Mamma Mia Barnehage