Dette er resultatet fra Faaberg Barnehage NM 2017. Se de seneste resultater fra Faaberg Barnehage NM 2019 her.

Baklia Stall & Gårdsbarnehage Barnehage-NM - Mix Team Baklia

Kontakt person: Linda Tofthagen
Hjemmebane trøje: Blå
Udebane trøje: Lyseblå
Silver medal! Reached second place in Slutspel A
3:rd highest average goal count per game among all teams (4.6)
3:rd highest goal count among the teams in Barnehage-NM - Mix (23)
Baklia Stall & Gårdsbarnehage var en af 17 klubber fra Norge, som havde hold, der spillede under Faaberg Barnehage NM 2017. De deltog med et hold i Barnehage-NM - Mix.

Foruden Baklia Stall & Gårdsbarnehage spillede også 12 andre hold i Barnehage-NM - Mix. De var inddelt i 4 forskellige puljer, hvoraf Baklia Stall & Gårdsbarnehage Team Baklia begyndte i Pulje C sammen med Hammermo Fus Barnehage og Øverkvern FUS barnehage FUS i alt.

Baklia Stall & Gårdsbarnehage Team Baklia gik videre til Slutspel A, efter at de var kommet 1.pladsen i Pulje C. Herefter gik de hele vejen i slutspillet til finalen, men tabte den mod Brekkåsen Idrettsbarnehage med 1-3. Baklia Stall & Gårdsbarnehage Team Baklia blev altså toer i Barnehage-NM - Mix Slutspel A under Faaberg Barnehage NM 2017.

Baklia Stall & Gårdsbarnehage kommer fra Østre Gausdal, som ligger ca 17 km fra Fåberg, hvor Faaberg Barnehage NM spilles. Fra området omkring Østre Gausdal kommer også 8 andre klubber (Lundgaardsløkka Barnehage, Follebu FUS barnehage, Hammermo Fus Barnehage, Vingar barnehage, Lillehammer barnehage, Vingrom barnehage, Steinrøysa barnehage og Fagstadlia FUS barnehage), som skal deltage i Faaberg Barnehage NM 2017.

Skriv en besked til Baklia Stall & Gårdsbarnehage