Dette er resultatet fra Faaberg Barnehage NM 2017. Se de seneste resultater fra Faaberg Barnehage NM 2019 her.

Stiftelsen Borgen barnehage Barnehage-NM - Mix

Kontakt person: Bård Løkken
Hjemmebane trøje: Rød
Udebane trøje: Rød
2:nd highest average goal count per game among all teams (4.7)
Stiftelsen Borgen barnehage var en af 17 klubber fra Norge, som havde hold, der spillede under Faaberg Barnehage NM 2017. De deltog med et hold i Barnehage-NM - Mix.

Foruden Stiftelsen Borgen barnehage spillede også 12 andre hold i Barnehage-NM - Mix. De var inddelt i 4 forskellige puljer, hvoraf Stiftelsen Borgen barnehage begyndte i Pulje D sammen med Steinrøysa barnehage, Mamma Mia Barnehage Mia og Lena FUS barnehage as Toten FUS Allstar.

Stiftelsen Borgen barnehage gik videre til Slutspel A, efter at de var kommet på 1. pladsen i Pulje D. Derefter gik de til 1/4 Final, men tabte den mod Steinrøysa barnehage med 1-2. I finalen slog Brekkåsen Idrettsbarnehage Baklia Stall & Gårdsbarnehage Team Baklia og vandt dermed hele Slutspel A i Barnehage-NM - Mix.

Stiftelsen Borgen barnehage kommer fra Moelv, som ligger ca 29 km fra Fåberg, hvor Faaberg Barnehage NM spilles. Fra området omkring Moelv kommer også 10 andre klubber (Lundgaardsløkka Barnehage, Follebu FUS barnehage, Hammermo Fus Barnehage, Vingar barnehage, Lillehammer barnehage, Øverkvern FUS barnehage, Vingrom barnehage, Steinrøysa barnehage, Lena FUS barnehage as og Fagstadlia FUS barnehage), som skal deltage i Faaberg Barnehage NM 2017.

Skriv en besked til Stiftelsen Borgen barnehage