Lundgaardsløkka Barnehage Mix klasse

Kontaktperson: Jennie
Primær draktfarge: Lilla
Leder: Jennie
Lundgaardsløkka Barnehage var en av 13 organisationer fra Norge som hadde lag som spilte under Faaberg Barnehage NM 2019. De deltok med et lag i Mix klasse.

Foruten Lundgaardsløkka Barnehage spilte också 11 andre lag i Mix klasse. De var delt opp i 3 ulike grupper, hvorav Lundgaardsløkka Barnehage begynte i Pulje B sammen med Ulna barnehagene, Marihøna Gårds- og friluftsbarnehage AS Gårds- og friluftsbarnehage og Villenga barnehage.

Lundgaardsløkka Barnehage tok seg videre til Slutspel A etter å ha havnet på 1:a plass i Pulje B. Deretter tok de seg til Semifinale, men tapte den mot Baklia Stall & Gårdsbarnehage med 1-3. I finalen slo Håbafjell Idrettsbarnehage Baklia Stall & Gårdsbarnehage og vant dermed hele Slutspel A i Mix klasse.

Lundgaardsløkka Barnehage kommer fra Fåberg som også er der Faaberg Barnehage NM utspiller seg. Fra område omkring Fåberg kommer også tre andre organisationer (Stiftelsen Borgen Barnehage, Baklia Stall & Gårdsbarnehage og Lillehammer idrettsbarnehage) som kommer til å delta i Faaberg Barnehage NM 2019.

Hilsener til Lundgaardsløkka Barnehage