Lillehammer idrettsbarnehage Mix klasse

Kontaktperson: Jostein Wahl
Primær draktfarge: Hvit
Leder: Jostein Wahl
Gull! Vant hele Sluttspill B! Gratulerer!
Flest scorede mål per kamp blant alle lag (7.0 stk)
Flest scorede mål blant alle lag (35 stk)
Lillehammer idrettsbarnehage var en av 13 organisationer fra Norge som hadde lag som spilte under Faaberg Barnehage NM 2019. De deltok med et lag i Mix klasse.

Foruten Lillehammer idrettsbarnehage spilte också 11 andre lag i Mix klasse. De var delt opp i 3 ulike grupper, hvorav Lillehammer idrettsbarnehage begynte i Pulje C sammen med Øverkvern FUS barnehage, Håbafjell Idrettsbarnehage og Livensveen gårdsbarnehage.

Lillehammer idrettsbarnehage tok seg videre til Sluttspill B etter å ha havnet på 3:e plass i Pulje C. Vel der sikret de en försteplass i slutspillet etter å ha slått Stiftelsen Borgen Barnehage med 9-1 i finalen. Lillehammer idrettsbarnehage vant altså Sluttspill B i Mix klasse under Faaberg Barnehage NM 2019.

Lillehammer idrettsbarnehage kommer fra Lillehammer som ligger omtrent 5 km fra Fåberg, der Faaberg Barnehage NM spilles. Fra område omkring Lillehammer kommer også fire andre organisationer (Stiftelsen Borgen Barnehage, Øverkvern FUS barnehage, Baklia Stall & Gårdsbarnehage og Lundgaardsløkka Barnehage) som kommer til å delta i Faaberg Barnehage NM 2019.

Hilsener til Lillehammer idrettsbarnehage