Ulna barnehagene Mix klasse

Kontaktperson: Maren
Primær draktfarge: Blå
Leder: Vår Dahl
Ulna barnehagene var en av 13 organisationer fra Norge som hadde lag som spilte under Faaberg Barnehage NM 2019. De deltok med et lag i Mix klasse.

Foruten Ulna barnehagene spilte också 11 andre lag i Mix klasse. De var delt opp i 3 ulike grupper, hvorav Ulna barnehagene begynte i Pulje B sammen med Marihøna Gårds- og friluftsbarnehage AS Gårds- og friluftsbarnehage, Villenga barnehage og Lundgaardsløkka Barnehage.

Ulna barnehagene tok seg videre til Slutspel A etter å ha havnet på 2:a plass i Pulje B. Deretter tok de seg til 1/4 Final, men tapte den mot Øverkvern FUS barnehage med 0-4. I finalen slo Håbafjell Idrettsbarnehage Baklia Stall & Gårdsbarnehage og vant dermed hele Slutspel A i Mix klasse.

Ulna barnehagene kommer fra Oslo som ligger omtrent 140 km fra Fåberg, der Faaberg Barnehage NM spilles. Fra område omkring Oslo kommer også to andre organisationer (Villenga barnehage og Davinas) som kommer til å delta i Faaberg Barnehage NM 2019.

Hilsener til Ulna barnehagene