Detta är resultaten från Faaberg Barnehage NM 2018. Se de senaste resultaten från Faaberg Barnehage NM 2019 här.

Lillehammer Idrettsbarnehage Dame Klasse

Kontaktperson: Maria Jordskogen Logga in
Primär tröjfärg: Vit
2:a flest gjorda mål per match bland lagen i Dame Klasse (0.7 st)
2:a flest gjorda mål bland lagen i Dame Klasse (3 st)
Lillehammer Idrettsbarnehage var en av 21 klubbar från Norge som hade lag som spelade under Faaberg Barnehage NM 2018. De deltog med ett lag i Dame Klasse.

Förutom Lillehammer Idrettsbarnehage spelade också 2 andra lag i Dame Klasse.

Lillehammer Idrettsbarnehage kommer från Lillehammer som ligger ungefär 6 km från Fåberg, där Faaberg Barnehage NM spelas. Från området kring Lillehammer kommer också 7 andra klubbar (Lundgaardsløkka Barnehage, Øverkvern FUS barnehage, Lillehammer barnehage, Stiftelsen Borgen barnehage, Steinrøysa barnehage, Hammermo FUS Barnehage as och Baklia Stall & Gårdsbarnehage) som kommer att delta i Faaberg Barnehage NM 2018.

Hälsningar till Lillehammer Idrettsbarnehage