Dette er resultatet fra Faaberg Barnehage NM 2018. Se de seneste resultater fra Faaberg Barnehage NM 2019 her.

Lillehammer Idrettsbarnehage Dame Klasse

Kontakt person: Maria Jordskogen Log in
Hjemmebane trøje: Hvid
2:nd highest goal count per game among the teams in Dame Klasse (0.7)
2:nd highest goal count among the teams in Dame Klasse (3)
Lillehammer Idrettsbarnehage var en af 21 klubber fra Norge, som havde hold, der spillede under Faaberg Barnehage NM 2018. De deltog med et hold i Dame Klasse.

Foruden Lillehammer Idrettsbarnehage spillede også 2 andre hold i Dame Klasse.

Lillehammer Idrettsbarnehage kommer fra Lillehammer, som ligger ca 6 km fra Fåberg, hvor Faaberg Barnehage NM spilles. Fra området omkring Lillehammer kommer også 7 andre klubber (Lundgaardsløkka Barnehage, Øverkvern FUS barnehage, Lillehammer barnehage, Stiftelsen Borgen barnehage, Steinrøysa barnehage, Hammermo FUS Barnehage as og Baklia Stall & Gårdsbarnehage), som skal deltage i Faaberg Barnehage NM 2018.

Skriv en besked til Lillehammer Idrettsbarnehage