Dette er resultater fra Faaberg Barnehage NM 2017. Se de siste resultatene fra Faaberg Barnehage NM 2019 her.

Lillehammer barnehage Barnehage-NM - Damer

Kontaktperson: Christina Bakken
Primær draktfarge: Blå
Sekundær draktfarge: Blå
Gull! Vant hele Slutspel A! Gratulerer!
Flest scorede mål per kamp blant lagene i Barnehage-NM - Damer (4.6 stk)
3. flest scorede mål blant alle lag (23 stk)
Lillehammer barnehage var en av 17 klubber fra Norge som hadde lag som spilte under Faaberg Barnehage NM 2017. De deltok med et lag i Barnehage-NM - Damer.

Foruten Lillehammer barnehage spilte också 3 andre lag i Barnehage-NM - Damer.

Lillehammer barnehage tok seg videre til Slutspel A etter å ha havnet på 1:a plass i Pulje A. Vel der sikret de en försteplass i slutspillet etter å ha slått Einehaugen barnehage Team Einehaugen med 4-1 i finalen. Lillehammer barnehage vant altså Slutspel A i Barnehage-NM - Damer under Faaberg Barnehage NM 2017.

Lillehammer barnehage kommer fra Lillehammer som ligger omtrent 5 km fra Fåberg, der Faaberg Barnehage NM spilles. Fra område omkring Lillehammer kommer også 11 andre klubber (Bl.a: Lundgaardsløkka Barnehage, Follebu FUS barnehage, Hammermo Fus Barnehage, Vingar barnehage, Øverkvern FUS barnehage, Vingrom barnehage, Steinrøysa barnehage, Stiftelsen Borgen barnehage, Lena FUS barnehage as og Fagstadlia FUS barnehage) som kommer til å delta i Faaberg Barnehage NM 2017.

Hilsener til Lillehammer barnehage