Dette er resultater fra Faaberg Barnehage NM 2017. Se de siste resultatene fra Faaberg Barnehage NM 2019 her.

Vestly Idrettsbarnehage Barnehage-NM - Mix Team Vestly

Kontaktperson: Mona Tjøtta
Primær draktfarge: Hvit
Sekundær draktfarge: Hvit
Vestly Idrettsbarnehage var en av 17 klubber fra Norge som hadde lag som spilte under Faaberg Barnehage NM 2017. De deltok med et lag i Barnehage-NM - Mix.

Foruten Vestly Idrettsbarnehage spilte också 12 andre lag i Barnehage-NM - Mix. De var delt opp i 4 ulike grupper, hvorav Vestly Idrettsbarnehage Team Vestly begynte i Pulje B sammen med Fagstadlia FUS barnehage og Follebu FUS barnehage The Legends, Follebu FUS.

Vestly Idrettsbarnehage Team Vestly tok seg videre til Slutspel A etter å ha havnet på 2:a plass i Pulje B. Deretter tok de seg til 1/4 Final, men tapte den mot Baklia Stall & Gårdsbarnehage Team Baklia med 2-8. I finalen slo Brekkåsen Idrettsbarnehage Baklia Stall & Gårdsbarnehage Team Baklia og vant dermed hele Slutspel A i Barnehage-NM - Mix.

Vestly Idrettsbarnehage kommer fra Bryne som ligger omtrent 370 km fra Fåberg, der Faaberg Barnehage NM spilles.

Hilsener til Vestly Idrettsbarnehage