Dette er resultatet fra Faaberg Barnehage NM 2017. Se de seneste resultater fra Faaberg Barnehage NM 2019 her.

Nidelvåsen barnehage Barnehage-NM - Damer

Tilmeldingsnummer: 1016
Kontakt person: Hege R. Gjeruldsen
Hjemmebane trøje: Blå
Udebane trøje: Blå
3:rd highest goal count per game among the teams in Barnehage-NM - Damer (1.5)
3:rd highest goal count among the teams in Barnehage-NM - Damer (6)
Nidelvåsen barnehage var en af 17 klubber fra Norge, som havde hold, der spillede under Faaberg Barnehage NM 2017. De deltog med et hold i Barnehage-NM - Damer.

Foruden Nidelvåsen barnehage spillede også 3 andre hold i Barnehage-NM - Damer.

Nidelvåsen barnehage gik videre til Slutspel A, efter at de var kommet på 2. pladsen i Pulje A. Derefter gik de til Semifinal, men tabte den mod Einehaugen barnehage Team Einehaugen med 1-2. I finalen slog Lillehammer barnehage Einehaugen barnehage Team Einehaugen og vandt dermed hele Slutspel A i Barnehage-NM - Damer.

Nidelvåsen barnehage kommer fra Bjorbekk, som ligger ca 320 km fra Fåberg, hvor Faaberg Barnehage NM spilles.

4 kampe spillet

Skriv en besked til Nidelvåsen barnehage