Dette er resultater fra Faaberg Barnehage NM 2017. Se de siste resultatene fra Faaberg Barnehage NM 2019 her.

Nidelvåsen barnehage Barnehage-NM - Damer

Kontaktperson: Hege R. Gjeruldsen
Primær draktfarge: Blå
Sekundær draktfarge: Blå
3. flest scorede mål per kamp blant lagene i Barnehage-NM - Damer (1.5 stk)
3. flest scorede mål blant lagene i Barnehage-NM - Damer (6 stk)
Nidelvåsen barnehage var en av 17 klubber fra Norge som hadde lag som spilte under Faaberg Barnehage NM 2017. De deltok med et lag i Barnehage-NM - Damer.

Foruten Nidelvåsen barnehage spilte också 3 andre lag i Barnehage-NM - Damer.

Nidelvåsen barnehage tok seg videre til Slutspel A etter å ha havnet på 2:a plass i Pulje A. Deretter tok de seg til Semifinale, men tapte den mot Einehaugen barnehage Team Einehaugen med 1-2. I finalen slo Lillehammer barnehage Einehaugen barnehage Team Einehaugen og vant dermed hele Slutspel A i Barnehage-NM - Damer.

Nidelvåsen barnehage kommer fra Bjorbekk som ligger omtrent 320 km fra Fåberg, der Faaberg Barnehage NM spilles.

Hilsener til Nidelvåsen barnehage