Detta är resultaten från Faaberg Barnehage NM 2018. Se de senaste resultaten från Faaberg Barnehage NM 2019 här.

Lillehammer barnehage Dame Klasse

Kontaktperson: Ann Kristin Eriksen Logga in
Primär tröjfärg: Röd
3:e flest gjorda mål per match bland lagen i Dame Klasse (0.2 st)
3:e flest gjorda mål bland lagen i Dame Klasse (1 st)
Lillehammer barnehage var en av 21 klubbar från Norge som hade lag som spelade under Faaberg Barnehage NM 2018. De deltog med ett lag i Dame Klasse.

Förutom Lillehammer barnehage spelade också 2 andra lag i Dame Klasse.

Lillehammer barnehage deltog även i Barnehage-NM - Damer under Faaberg Barnehage NM 2017. Då vann de hela Slutspel A efter att ha slagit Einehaugen barnehage Team Einehaugen i finalen med 4-1.

Lillehammer barnehage kommer från Lillehammer som ligger ungefär 6 km från Fåberg, där Faaberg Barnehage NM spelas. Från området kring Lillehammer kommer också 7 andra klubbar (Lundgaardsløkka Barnehage, Øverkvern FUS barnehage, Stiftelsen Borgen barnehage, Steinrøysa barnehage, Hammermo FUS Barnehage as, Lillehammer Idrettsbarnehage och Baklia Stall & Gårdsbarnehage) som kommer att delta i Faaberg Barnehage NM 2018.

Hälsningar till Lillehammer barnehage