Dette er resultater fra Faaberg Barnehage NM 2017. Se de siste resultatene fra Faaberg Barnehage NM 2019 her.

Lena FUS barnehage as Barnehage-NM - Mix Toten FUS Allstar

Kontaktperson: Richard Rybakken Dahl
Primær draktfarge: Blå
Sekundær draktfarge: Blå
Lena FUS barnehage as var en av 17 klubber fra Norge som hadde lag som spilte under Faaberg Barnehage NM 2017. De deltok med et lag i Barnehage-NM - Mix.

Foruten Lena FUS barnehage as spilte också 12 andre lag i Barnehage-NM - Mix. De var delt opp i 4 ulike grupper, hvorav Lena FUS barnehage as Toten FUS Allstar begynte i Pulje D sammen med Steinrøysa barnehage, Mamma Mia Barnehage Mia og Stiftelsen Borgen barnehage.

Lena FUS barnehage as Toten FUS Allstar tok seg videre til Slutspel A etter å ha havnet på 4:e plass i Pulje D. Deretter tok de seg til 1/8 Final, men tapte den mot Follebu FUS barnehage The Legends, Follebu FUS med 0-3. I finalen slo Brekkåsen Idrettsbarnehage Baklia Stall & Gårdsbarnehage Team Baklia og vant dermed hele Slutspel A i Barnehage-NM - Mix.

Lena FUS barnehage as kommer fra Gjøvik som ligger omtrent 43 km fra Fåberg, der Faaberg Barnehage NM spilles. Fra område omkring Gjøvik kommer også 7 andre klubber (Vingar barnehage, Lillehammer barnehage, Øverkvern FUS barnehage, Vingrom barnehage, Steinrøysa barnehage, Stiftelsen Borgen barnehage og Fagstadlia FUS barnehage) som kommer til å delta i Faaberg Barnehage NM 2017.

Hilsener til Lena FUS barnehage as