Dette er resultater fra Faaberg Barnehage NM 2017. Se de siste resultatene fra Faaberg Barnehage NM 2019 her.

Øverkvern FUS barnehage Barnehage-NM - Mix FUS i alt

Kontaktperson: Brage Holmstrøm
Primær draktfarge: Hvit
Sekundær draktfarge: Hvit
Øverkvern FUS barnehage var en av 17 klubber fra Norge som hadde lag som spilte under Faaberg Barnehage NM 2017. De deltok med et lag i Barnehage-NM - Mix.

Foruten Øverkvern FUS barnehage spilte också 12 andre lag i Barnehage-NM - Mix. De var delt opp i 4 ulike grupper, hvorav Øverkvern FUS barnehage FUS i alt begynte i Pulje C sammen med Baklia Stall & Gårdsbarnehage Team Baklia og Hammermo Fus Barnehage.

Øverkvern FUS barnehage FUS i alt tok seg videre til Slutspel A etter å ha havnet på 2:a plass i Pulje C. Deretter tok de seg til 1/8 Final, men tapte den mot Mamma Mia Barnehage Mia med 4-5. I finalen slo Brekkåsen Idrettsbarnehage Baklia Stall & Gårdsbarnehage Team Baklia og vant dermed hele Slutspel A i Barnehage-NM - Mix.

Øverkvern FUS barnehage kommer fra Brumunddal som ligger omtrent 42 km fra Fåberg, der Faaberg Barnehage NM spilles. Fra område omkring Brumunddal kommer også 8 andre klubber (Hammermo Fus Barnehage, Vingar barnehage, Lillehammer barnehage, Vingrom barnehage, Steinrøysa barnehage, Stiftelsen Borgen barnehage, Lena FUS barnehage as og Fagstadlia FUS barnehage) som kommer til å delta i Faaberg Barnehage NM 2017.

Hilsener til Øverkvern FUS barnehage